( o ) frivillig motion ;)

Då vart det dags att byta remmen på le skruttoped igen, men ingen fara nu är stallet och jobb så pass nära att jag kan cykla dit...tror jag

Antingen är loffsan så övertrött på allt som ridning heter och behöver en paus eller så är det brunsttrams, som hon visserligen aldrig visat men vem vet, någon gång ska vara den första.
Vi får se helt enkelt.
Nästa vecka kommer en dansk tjej/kvinna och ska provrida loffsan, är inte så superseriös med att ha medryttare utan tar det lite då och då istället. Har man hittat rätt en gång kan man hitta rätt en annan.

Våren är på ingång, man hör det på fåglarna och man luktar det...det luktar...hmmm natur. Men såg på www.smhi.se att det skulle bli minusgrader fredag natt och det gillar vi inte...trots att jag älskar vintern så räckte det med februaris vinter, nästan snö hela månaden ju.

Håller ju på att pyssla då och då och nu har jag börjat på ett litet minialbum i form av en häst. Ska vara bilder på löffs i. Ska göra ett liknande sen till Memo osv. Men tiden måste räcka till ;)

Photobucket Photobucket

Ute på promenix när det inte gick att rida loffsan pga en spark vid bogbladet/sadelläget.
Photobucket

Otroligt sexig är man ser jag...ohhlalala men men rider loffsan på sidepul här, rätt så skönt att skippa bett ibland men mindre roligt när hästen blir trött och använder ens armar och händer som viloplats


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Josse

yeey! äntligen uppdatering:D fin hon är på promenixbilden loffs, ser ut som en bebis i ansiket, sockersöt:)

2009-03-18 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0