Meningslös lista

Hittade en meningslös lista och kände att jag ville testa den ;)

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter:
Jannike J. Dahlberg
Smeknamn: inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Brukar inte sörja till musik men Bruce springsteens "street of philadelphia" väcker sorgliga minnen
Beroende av: Godis och mera godis. lösgodis!
Vem behöver du mest just nu: Ingen speciell är rätt stabil och säker med mig själv just nu, men en kram från J är aldrig fel
Vad tror folk om dig? Vet inte, de får tro vad de vill om de nu tror något
Stämmer det? Ingen aning
Vad får du oftast komplimanger för?  Att jag jobbar på bra
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inte så mycket , varför ska jag imponera på någon?
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig snäll och visar respekt.
Brukar du skratta för dig själv? Ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag är där om max 10
Vilken är din favoritmålning: En som hänger på väggen här bredvid, gjord av mig 2005
Var bor du? Vellinge kommun
Trivs du där: Mja saknar NV skåne
Äger du några converse: Absolut inte
Sprit, cider, vin eller öl: Det som är sött och gott
Brukar du bli för full: Nix
Vad har du för mobil operatör: TRE
Är du allergisk i mot något: nepp
Har du haft sex idag: Nix...vaknade upp själv 10:40 
Nästa mål i ditt liv: Körkort
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Jannike
Vem ringde du senast? Pia i stallet
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Är på väg hem nu.
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar ca 
Sov du ensam: nej
Tycker du om din pappa: jajamen
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När jag umgås med mina nära och kära.
När blev du fotad senast: någon vecka sen
Hur känner du dig nu: Lite stressad och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, svart, grönt och beige
Vad tycker du om fötter: Inga jag umgås med i onödan, vårdar mina egna väl
Är du smart: Tillräckligt nog för att klara mig
Var du aktiv i skolan: ja sådär, kunde varit bättre
Vad saknar du: NV skåne, de oskyldiga barnåren
Hade du en bra kväll igår: Ja, mös med J i soffan och såg lite på tv 
Favorit dryck på morgonen: Proviva, juice eller mjölk
Rakar du benen: jupp
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött, oftast mellan 11-01
Är du blyg? Ja ganska men har blivit bättre
Sysslar du med någon idrott: Ridsport
Vill du hellre ha mail än brev: Nä tycker brev är mer personligt men man kan svara snabbare på mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte?
Har du spytt offentligt: Nja men i en nyponbuske 14 år gammal ;) på en strandfest så vet inte om det är offentligt
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj ingen aning!
Är du nöjd med ditt liv: Ja vissa delar, emn allt kan förbättras
Är du bortskämd: Nej verkligen inte
Vad gör du i morgon: sover lite längre och börjar jobba kl 13
Vad är det värsta du vet? Falska människor, och de som lever i en väldigt liten värld.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mkt...100 kanske 
Vad behöver du just nu? Klippa håret
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Den som har en sund inställning till livet och dess händelser, den som är fördomsfri.
Vad längtar du till? Våren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag och de som är mig nära hoppas jag är äkta vänskap men det kan man aldrig veta.
Vad använder du för shampoo? Head n' Scoulders känslig hårbotten
Vad är det finaste du fått? ? Vet faktist inte allt har en speciell plats
En speciell dag du minns: Den enda gång då det känns underbart att rida Loffsan, hon gick som smör och jag red runt med ett leende.
Hur gammal är du: 23 år just nu
Tycker du om någon just nu: J
Om fem månader: Augusti och snart J:s och min födelsedag
Du samlar på: inget speciellt tycker inte om att ha massa onödiga saker, men benlindor till hästen kanske
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer ingen, stänger in min ilska eller bearbetar den själv, som alltid
Gillar du golf: Nja, jag gör för många hål i gräset.
Vilken tid gick du upp idag: 10:38
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej fårskinnstofflor ;) 
Vad ska du göra ikväll: Jobba!
Är det okej att gråta: Man måste gråta, och det är helt naturligt kroppens sätt att rensa ut
När grät du senast: Måndas
Laddar du ner musik och film från Internet: Japp!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa glasögon, körkort, bil som är billig i drift och en lägenhet eller iaf handpenningen.
Bär du glasögon eller linser: Behöver glasögon som jag förmodligen kommer skaffa i sommar också.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte viktigt men oftast är de snyggare och har bättre kvalité och passform
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på om jag jobbar eller ej men runt 10-11
Har du piercing: Nix bara hål i öronen
Vill du gifta dig: Tror det
Vill du ha barn: Nupp
Solar du ofta: Nä bara på sommaren
Är du bra på att laga mat: Ja ganska tycker jag iaf
Gillar du att dansa: Nä inte speciellt
Är du flygrädd: Nix
Hur vig är du: Sådär, lite kanske, stretchar dåligt
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller juice
Vilken är din favoritglass: Youghurtglass, sorbét eller magnum vit choklad
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Tycker du om sushi : Aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: Morotssticks och någon god dip, lösgodis, ostbågar, jordnötsringar, popcorn osv osv
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Förmiddagsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Hmm...beror på dag, men melerade, alltså grå,blå,grön,bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nä måste komma till ro innan
Biter du på naglarna: nej nej, filas 
Röker du: Nej har aldrig ens provat
Hur ofta tränar/motionerar du: rider 3-4dgr, cyklar även nu till jobb o stall
Senaste låt du hörde: They call me sexy på Mtv 
Vad gör du på helgerna: Jobbar, bio, träffar min fader eller kompisar, myser m.m


lång lista, men nu är den klar

Nu ska jag hitta på ngt att äta sen ska jag till jobb bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0