Framsteg

Igår var det stålande vårväder :D
Jag gjorde lite ärenden, körde in till Vellinge för att hämta ut mina p-piller på apoteket och passade även på att köpa revaxör i hopp om att få höra lite bättre.

Sedan ut till stallet för att ta tjuren(loffsan) vid hornen och rida ut helt själv på landsvägarna.

Det gick faktist väldigt bra :D Fick hoppa av en gång för där var en grävmaskin i en trädgård som var lite skrämmande, men sen så tuffade vi på, klarade av ett villaområde med lite uppmuntran och damen tyckte det var superhärligt.

Senare på eftermiddagen tog jag och sambon en promenad i Törringeskogen


Superhärligt men längtar tills våren har gjort sitt intåg, då är där magiskt.

Efter turen i skogen blev det Elgiganten för att jag tvunget ville ha en sladd till min nya skrivare idag, kunde ju inte vänta förstår ni....sen en sväng inom Eko, där köptes det skrivarpapper och det andra paret med Jacson benskydd till madame...så nu har jag 2 par...hehe perfekt.


Nä nu är det dags för frukost sen en snabb visit till stallet för att mocka, imorrn ska Loffsan få hoppa, en tjej i stallet har ställt upp som testpilot ;)
Jobb ikväll 13-20:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0