drumdido

Red ut igår IGEN...fast med sällskap av Mika.
Loffsan var pigg som attans och allt gick bra, fram tills en traktor kom bakom oss och vi inte hörde den för att vi hade motvind....då smäller loffsan upp sitt huvude och knockar mig på kindbenet... Så senare när jag infann mig på jobb så var jag väldigt snabb med att berätta för alla att jag INTE fått stryk av sambon utan att det var lilla Loffsans fel...
De var precis att de trodde mig

Idag var jag ledig, och det var bestämt att Sandra i stallet skulle hoppa loffsan lite, loffsan tyckte det var väldigt roligt och Sandra red henne jättebra.

Hade nog för lite att göra idag så beslöt mig för att mocka ut bädden också, skönt att få det gjort.

Imorrn är det jobb igen, 13-20:45. Det var alles

bye bye



Kommentarer
Postat av: Josse

Ja, fjant är lite lugnare, tyvärr är han rätt pissig av sej, haha;) Ja, vår trädgård är övermysig, ni får komma ut nån vår/sommarkväll på grillning tycker jag:D

Såg att du fått en tjolablängare av loffs, aj aj;)

2009-03-08 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0