Tisdagen den 2/6 2009

Gjorde inget speciellt idag, förrän strax efter kl 4 då jag styrde mot stallet och det var dax för Nina att hoppa Loffs, det gick överlag bra, en förbygel ett måste dock. Loffs fick beröm för att hon förbättrats, alltid roligt att höra.
Nästa hopptillfälle är på söndag.



Skulle beställa systemkamera av J idag men då var den slut i lager...lyckans ost, dessutom, mobilen som jag tänkte völja när jag ska förnya mitt abonnemang på 3, ja den har de inte kvar i sitt sortiment! Men mög...så får bli antingen
en sån här:


eller en sån här:



J:s mamma får hem den översta i veckan så får klämma lite på den, den understa har jag redan fast i grönt.


Nä nu måste jag nanna ska upp kl 5:15 sen jobb 6:45-12 och efter det stallet, antingen ett dressyrpass eller galoppjobb på det nyslagna hösilagefältet.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh, den översta mobilen var riktigt tjusig. :D

2009-06-04 @ 21:22:25
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0