Lastträning = Done!

Lasttränade Loffs igår eftersom hon startat en olat genom att slänga sig och inte vilja gå på, och gick omkull förra gången då hon lasttränades i ett släp med sån där fladdrande kapell/nånting så där hängde ner gummitampar iaf. Så igår när Cissis släp stod framme så tog jag tillfället i akt att öva, först slängde hon sig och sen kom vi halvvägs in och hon slet sig, jag blev lite sur och sen lugn igen och då med lite övetalning gick hon in, vi backade halvvägs, gick in igen, backade helt gick på något motsträvligt, vi stannade på hälften och backade igen, tillslut gick hon in med slappt grimskaft och inget tvekande *LOVE* Om släpet står framme idag igen så tar vi en promenix idag med.

Blev ingen motion för henne igår för övrigt för jag ORKADE helt enkelt inte, idag är det hoppträning med Nina förhoppningsvis, för Cissi skickade ett sms att Loffs var svullen på insidan av skenan h.f men om det är vad jag tror det är så är det nog bara ett av hennes alla överben som blivit lite aktivt igen. Håller tummen!

Nu ska jag fortsätta med mitt projekt, Snickrar ihop en receptbok.


BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0