Falsterbo

Var i Falsterbo igår, mkt trevligt, Åkte dit med Nina träffade hennes supertrevliga kompis Matilda och vi bara strosade runder lite. Idag händer det inte så mkt, ska hjälpa J på kontoret, sen ska vi hämta min älskade minsting till syster som gjort något så starkt som att bryta upp med en kille som misshandlat henne psykiskt, varit otrogen och tagit droger. GOOD WORK GIRL!! Hon ska vara här fram tills söndag kväll, Falsterbo och stallet, lilla torg o bio eventuellt stranden som gäller hela veckan. Najsan

Nu ska jag upp o äta frukost, Galia melon och kanske en smörgås, annars räcker det med en melon....tro nu inte att jag svälter mig själv...;) äter var tredje timme men väldigt små portioner, ingen glass inget snask eller pizza m.m. Och det känns super. Är inte ens godissugen längre, äter kilovis med frukt hela tiden och grekisk sallad (mums) lätta recept på typ kyckling och fisk, sen kombinerar vi det med pulver när inspirationen tryter.




4kg på en vecka =) and still going down




imorgon är det Falsterbo som gäller igen, då möter jag och Alexandra upp Nina och Linnéa i Vellinge och sen cruisar vi ner till shoppingmekkat, ska dra runt alexandra i alla tält haha, här ska shoppas! Sen är det huntingen  15:30, kamerorna i högsta hugg och kanske stå vid ett vattenhinder eller ngt roligt sen klick klick klick =D


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao det känns rätt skönt faktsikt! :)

tack för all god mat och så! :D

2009-07-20 @ 00:52:53
URL: http://allexandrha.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV: Hm, ja det förstås är ju ett alternativ, tål att tänkas på. När det gäller struliga försäkringsbolag tror jag dom är ganska så lika faktiskt.



2009-07-22 @ 00:56:14
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0