Sleden tösabid

Trött och sliten är jag , utan någon speciell anledning.
Tränade dressyr igår och det gick mkt bra, stora framsteg på bara tre lektioner

Nästa vecka blir det nog träning två ggr...om jag orkar blir iaf sitsträning på lina nästa gång, känner jag min tös rätt så blir inte det så lätt....hon kommer spriiiiiinga

Men men vi testar väl...

Nu har den kindbitande halvstorms- vinden kommit till skaune...inte skönt gillar de vindstilla -10 grader med sol bättre, allt är stilla och lugnt och man kan nästan känna lite av solens varma strålar

Men icke , det är dax för de stormiga månaderna nu och skulle det komma någon snö så kommer den blåsa ut på vägarna och stanna där





bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0