Kallt som attans

Ja kallt som attans är det, varför måste det automatiskt blåsa så fort det blir några plusgrader?
I söndags hade jag en ryttare ute och provred Loffsan, gick inte speciellt bra, hon sa själv att det inte klickade riktigt, idag hade jag ute en annan tjej som verkade lösa det ganska bra, dock var loffsan superspänd och motvillig efter gårdagens provridning.
Så hon som var hos oss idag kommer någon gång nästa vecka och testar igen.

Axeln verkar göra sig till känna igen och hojtar på mig att den minsann inte var läkt, muskelinflammation kanske?
Dessutom är loffsan väldigt tungriden just nu och det gör ont i mina klena händer så om C håller sig frisk i veckan så får det nog bli 2-3 träningar för henne tror jag. Vi behöver komma igenom båda två Loffs och jag. Mycket jobb med att omfördela alla muskler och introdusera nya sätt att jobba...blir lätt träningsvärk. Får ge oss ut på en skrittur också så att hon får pusta lite.

Om 20 min ska jag jobba så nu får jag gå och byta om...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nina och jag väntar spänt på det vinklade dressyrspöet som står rätt upp i vädret! ;-)

2009-01-13 @ 14:03:26
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: louise

söt blogg (: ! gillar dina smileys. Har du bloggat länge?

2009-01-14 @ 15:57:13
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0