jag hinner inte med

Julpyntet hänger fortfarande i fönsterna och tomten står på hyllan, måste tvätta en massa och hästapållen måste sättas igång igen efter den lilla vilan, men hinner inte denna veckan. Julen varar väl ända till påska?

Har så svårt att hinna med när jag jobbar kväll, känns som om dagen försvinner så mkt fortare när man har en tid att passa, bättre med morgonpassen då.

Ska se till att börja hoppa damen, inte fan kan det vara så farligt att hoppa "hinder" på 40 cm?

Ser alla avsnitten av "Lipstick Jungle" nu om dagarna, så himla synd att de la ner serien, har bara 3-4 avsnitt kvar sen är den sluuuut. Tycker serien är skitbra, bättre än SITC`= sex in the city ...

Ska äta tacos när jag kommer hem imorgon efter jobb, ska enligt J vara kalrt då så nam nam, senare på kvällen blir det apelsiner och kärnfria vindruvor.

Nästa vecka ska jag leka Bonde och gå på MILA mässan...kan inte hjälpa det men gillar sånt haha

*Old Mc'Donalds had a farm, iah iah ohhh*

Väldigt hackigt inlägg men men skrev vad jag tänkte

BYe bYe


Kommentarer
Postat av: Josse

hehe, ska du på MILA mässan, då kan du hälsa på mina jobb polare där, vi ska stå där, eller ja, inte jag då;)



2009-01-30 @ 18:34:43
Postat av: Linnéa

Åh den gamla goda skrivövningen. :D

2009-01-30 @ 19:33:07
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Fröken Jannike, har man inte tid att blogga bör man verkligen se över sina prioriteringar!

Jag torkar ju ut här hemma!



Och inte ska jag väl behöva tjata på uppdatering jämnt. :P

2009-02-06 @ 09:11:31
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Nina

Du är utmanad. ;)

2009-02-07 @ 14:27:01
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0