You say snow I say SCHNÖÖÖÖÖ!

Snön har kommit och den verkar bli kvar över helgen iaf...I Löööve it...men dock har jag utvecklat ett visst hat mot snö på vägarna...Jag har utfört alla sidvärtsrörelser med mopeden idag...inte illa. Jag är numera kvalifierad Mopedförare(tragiskt men så är det bara ;) ) för jag har tagit mig igenom snödrivor and so on när jag pös till stallet idag, dock blir det hästledigt imorgon då jag faktist har en tid att passa...ska jobba mellan 13:45-20:45. Cissi strör lite till damen...



Så här tyckte loffsan om snö"stormen"...



Blev bara longering idag...ville hem innan det blev mörkt.



Mycket trevligt när de halvmeterdjupa dikena inte syns...var spår efter en del som varit där nere med sina bilar...

Ha det gött alla

bye bye

Kommentarer
Postat av: Josse

Skämtar du!! jag böla fan en timme efter..haha, lite känsligt kanske men guud så bra den är!

2009-02-15 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0