Veckans schema

Har inget vettigt att skriva så skriver veckans händelser istället:

Måndag

10-11:00 Jag vaknar, en halvtimme-timme senare är jag i stallet och mockar, Loffsan får vila.

15:45-20:45 Ska jag infinna mig på jobb

Ladda hem nytt avsnitt av Desperate Housewives

Tisdag

Sova så länge jag vill då detta är den enda lediga dagen denna veckan

14:00 Provridning ´för medryttare.

Ladda hem ett nytt avsnitt av Gossip Girl

Onsdag

Upp 10-11 tiden, till stallet och mocka, kanske motionera damen

Jobb 15:45-20:15

Ladda hem ett nytt avsnitt av 90210

Torsdag

upp 6:00
Jobb 7-16

Stallet därefter, någon form av motion blir det. Eventuellt 30 min i vibb-boxen också.

Ladda hem ett nytt avsnitt av Fringe

Fredag

Upp 6:00
Jobb 7-15

Även stallet här efter med, ni ser vilken händelserik vecka jag har ;)

Ladda hem ett nytt avsnitt av Smallville

Lördag

Upp 8:30 Utsläpp av hästarna (2st) mockning
Loffsan får vila och jag kör hem igen för att krypa ner några timmar till i sängen

Jobb 15:45-20:15

Melodifestivalen

Söndag

Upp 8:30 Utsläpp av hästarna, mockning. Loffsan får vila idag igen.

Jobb 13-20:30

Kommer väl ske en del oplanerade saker också men så här rolig vecka har jag hittills


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0