dressyrträningen

R>ed dressyrträning idag...gick mkt bra, tränar på kandar nu, och klarar faktist av att rida mer och mer med sätet nu ;) hehe

Höll nästan mitt schema idag, tränade kl 14 istället för blev lite tajt med tiden efter föreläsningen. Men annars så.

Ska tydligen snöa hela veckan.... i så fall håller tummarna!

imorgon ska jag jobba en s.k snuttetur 7:30 - 12...helt ok  

Sedan är det till stallet, får se vad det blir för motion för tanten...har inte bestämt mig...kan hända att där kommer en som ska provrida...annars blir det nog på onsdag.

På lördag är det alla hjärtans dag coh vi vet inte riktigt vad vi ska göra den dagen men jag röstar för godis, ostbricka och mys....låter helt perfekt i mina öron, ska försöka få J att se en romantisk film också ;)

Sen ska jag försöka få någon att filma mig och tantalantan inom denna månaden...var ett tag sen sist...


Se nu har fan varit lös...fyra inlägg på tre dagar


bye bye


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är mycket stolt över dig Jannike, fler inlägg tack. Annars har jag tråkigt. ;-)



Jodå, jag och tanterna samlas jämt och ständigt för en kopp kaffe minsann. ^^

2009-02-10 @ 16:16:09
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0