ledig

idag och förhoppningsvis imorgon är jag ledig
helgen har enbart bestått av arbete...pengar pengar
Loffsan fick som sagt lite sviter av kiropraktor behandlingen, troligtvis pga att hon spännde hals och nacke så pass vid behandlingen. Så hon är väldigt stel vid ridning nu, relativt mycket mjukare i kroppen men hals och huvud är rätt spännt. Imorgon ska Sandra få rida lite på henne och så får vi se om det blir ngn skillnad.

Hästbutiken www.hippson.se har total utförsäljning, förhoppningsvis ska de bara byta ut sitt sortiment och inte stänga ner för det hade varit rätt trist, men jag tog iaf tillfället i akt och klickade hem ett par skor och hovlack till loffs;)




Så nu kanske jag kan slänga mina mountainhorse-skor som bara går sönder, de är väldigt sköna men när andra paret skor går sönder på samma ställe efter inte allt för lång tid så är det nog dax att byta märke.

nä nu ska ja se på film som vanligt;)

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0