Spanska ridskolan here we come

Blev en ritt ut i skogen idag, red faktist med tränsbett och fungerade ganska bra, får påminna damen om att hon har en pilot då och då bara.

När vi hade ca 30 m kvar innan gården hör jag det välbekanta brummet från en lastbil, nice...not
Så full fräs mot infarten men icke picke, jag hann inte så min tös visade alla sina skolor ovan mark, hur jag hann vinka åt lastbilen att stanna vet jag inte men tydligen hann jag detta, och lyckades även sitta kvar, när damen stannat på väg bort igen så beslöt jag klokt i att hoppa av och leda de sista 5 metrarna ;)

Dagens outfit




under reflextäcket har vi:
Rosa bartl schabrak
oliv/mossgrönt ländtäcke Mia RS


None bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loffsan och lastbilar....vilken kombo!

2008-11-17 @ 22:23:41
Postat av: Nina

Loffsan och lastbilar....vilken kombo!





Vet du om att det krånglar när jag ska kommentera.... ;)

2008-11-17 @ 22:24:49
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu är det dags för en uppdatering kan man ju tycka. ;)

2008-11-21 @ 19:33:40
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0