damdadam

"Ledig" idag och hade utsläpp i morse, gick upp kl 7, inte najs.
Klippte loffsan ben idag, så nu är hon slimmad och korthårig.

Min medryttare och jag tänker tydligen inte helt lika, känns som om hon fått för mkt inspiration från en viss person, det gillar vi inte...men hon får ju tycka vad hon vill, min häst mina regler. Har satt ut annons om ny medryttare så att man kan få någon som kan ta mer än 1 dag/ vecka, tiden har jag väl egentligen men det är skönt att ha någon som tar Loffsan de dagar jag jobbar kväll eller ska göra något annat.

C på jobb ska prova henne, men hon har inte råd att betala, vilket är väldigt synd, men hon ska iaf få prova henne. Kan kanske ge oss båda väldigt mycket.

Annars har jag sovit ävldigt gott sen jag kom hem igen, legat o dratt mig i ca 1 timme efter jag skulle stigit upp ;)

Jag hade tänkt att jag ska skriva upp alla filmer jag sett och ge betyg på vad jag tyckte om dem ( ser mååånga filmer) men upptäckte att jag knappt kommer ihåg dem...jag gillar iaf de äldre klassiksa disneyfilmerna enormt mycket...gärna med engelskt tal också eftersom man bara sett de svenska under sin uppväxt...

Idag ska jag göra lite god mat tänkte / hoppas jag

Ska övertala sambon att köpa hem lite färsk sparris

tänkte äta kokt torsk, kokt potatis, sparris och vitvinssås...hoppas det blir gött


bye bye
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0