Vinter

Vet ni vad?
Det är vinter :D
Och det är skönt för då dör alla satans mygg hehe
Påsken är  snart över och skönt är väl det, den är så tråkig.
Snart skola igen...och sista rycket måste tas. Slut på laatheten. Skriva färdigt uppsatsen, lämna in alla uppgifter. Hemtentor och hoppas få godkänt på saltentan. Sen är det högskolepovet i en skola jag aldrig varit i och inte vetat var den låg fram tills igår. Yey!

Umgick med hjärtevännen Lizette igår, hade med mig Älskling och hans kompis, som numera heter svampen.
Och det var trevligt, hyffsad mat på Istanbul bättre service denna gång. Efteråt så skapade jag ett band med Killen Froddo. Makalös person...svart med vita fläckar. Men han varrädd till en början men sen var vi vänner som aldrig förr...kelade och hade oss, han tittade sorgsligt på mig när jag några timmar seanre lämnade honom för att spendera fler timmar i min säng.

Men vi möts igen min vän ;)

Nu är snart Lizette här och vi ska till stallet, halv 1 kommer där en tjej som ska provrida Loffsan, vi får väl se vart detta leder!

Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0