Sexig hes röst eller förkyld?

Hmm min förkylning börjar nå sin topp, började igår med huvudvärk och hes röst som senare gick över i falsett/bas röst...

Inte mkt till sömn inatt och 07:20 ringde jag till jobb  och sjukade mig...hoppas de hittade ngn annan som kunde jobba ikväll.
Idag har jag varit täppt i halva huvudet, vilket varit skönt eftersom jag fortfarande kan andas med näsan;)

Mina förkylningar brukar vara sisådär 2 drg, när andras varar ca 2 veckor...väldigt skönt faktist.

Imorgon ska jag till stallet tidigt, redan 9:30 för kl 10 kommer där en kvinna som ska provrida löffs, dressyrinriktad på 48 år. Kan gå bra kan gå sisådär, hon lät väldigt trevlig på telefon.


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0