dagens...eller ngt

upptäckte idag till min glädje att jag fått en slimmad pålle...dock fattas det lite muskler nu men de är på ingång...



Juni 08



Dec 08 tror avsaknaden av muskler även beror på blixten för hon går mycket mer nu...men men




Idag har jag hämtat ett paket från hippson.se, det innehöll ett pannband som ska pimpas och ett par benskydd från Jacson...som J tyckte att det var väldigt dumt och bara köpa ett par av för det såg dumt ut, sen att jag ville se om hon behövde en stl större bak förstod han inte ;)

lite bilder från dagens tömkörning kan jag också slänga

Nya benskydden






Så det får bli allt för idag

bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul med lite bilder!

Så rund hon var på första bilden men det är ju så himla lätt att bli hemmablind. Tro mig, jag vet. ;)

Hoppas allt är bra annars.

2008-12-20 @ 23:04:23
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0